luni, 13 octombrie 2014

MEDICINA MAGICA A VRACIULUI MEU

Articol dedicat Vraciului meu C.care mi-a salvat viata cu cativa ani in urma fiind grav bolnav si ii multumesc ca m-a primit ca discipol pe langa el o perioadă de câțiva ani de la care am învățat multe tratamente si retete .
Aici retete si tratamente invatate de la el completate cu indicatii din terapiile medicale vechi din Evul Mediu.
Testimoniale
Negi
Lins de caine
“Mie mi-a aparut pe la varsta de 16 ani un neg pe
deget pe care l-am cauterizat chimic la doctor. Un
procedeu dureros şi neeficient caci dupa catva timp
mi-au aparut mai mult de 10 negi în jurul negului
cauterizat. M-am dus din nou la doctor nestiind pe
vremea aceea nici o alta alternativa naturista.
Doctorul s-a hotarat sa-mi cauterizeze negii cu un
fel de pistol electric care mi-a lasat degetul plin de
gauri. Dupa ce rana s-a vindecat au aparut insa şi
mai multi negi decat inainte. Cand a vazut bunica
ca nu-mi dispar negii în ciuda tratamentului
doctorului, ea mi-a spus sa-mi dau mana la caine
sa mi-o linga bine caci pe vremea ei aşa se facea ei
şi negii dispareau. Am pus niste untura pe deget şi
i-am dat lui Blacky, cainele din curte, sa ii linga
bine, ceea ce a şi facut cu mare placere şi mult
timp de parca ar fi stiut ca am nevoie de ajutorul
lui.. Dupa ce i-a lins cainele nu a durat prea mult şi
toti negii au disparut. De atunci nici nu au mai
reaparut. Am ramas insa cu ceva cicatricele pe
mana din cauza doctorulu, nemaipomenind
suferinta inutila indurata din cauza lui de doua ori
cu astfel de tratamente cu caracter de tortura.”
Frecarea negilor cu maruntaie proaspete de gaina
Un prieten din copilarie de la tara din Romania mi-a
spus ca el a scapat de negi frecandu-i bine cu
maruntaiele (ficat, inima, splina) proaspete si pline cu
sange de la o gaina taiata în curte. Acest sfat i l-a dat
cineva şi dupa ce l-a urmat negii i-au disparut
intradevar foarte repede.
Frecarea negilor cu melci de gradina
“Cine are negi sa ia melci de gradina şi sa-i lase sa
se tire pe negi. Secretia melcilor face sa dispara
negii.Dupa ce secretia s-a uscat mana sau locul cu
pricina se spala”
Frecarea negilor cu ulei de masline
O prietena şi-a uns degetele de la picioare timp de
mai multe saptamani cu ulei de masline insorti cu
flori de mac (remediu heliopatic, vezi pagina
respectiva de pe acest site) pentru a scapa de
ciuperci. Avand insa la mana doi negi care vrand
nevrand au fost unsi şi ei cu ulei, acestia au
disparut şi ei impreuna cu ciupercile de la picioare.
Reteta: în de ulei de masline presat la rece (plafar)
se pune un pumn bun de petale de mac salbatec şi
se lasa la soare intr-o sticla de sticla transparenta
si bine inchisa timp de 20-30 zile. Sticla se scutura
de mai multe ori pe zi. Dupa aceea se strecoara
uleiul şi se pastreza intr-o sticla maron inchis
inchisa ermetic. Uleiul acesta este un mircacol în
special la durerile reumatice. Dar şi fara mac,
fotonii solari inmagazinati în uleiul de masline
ajuta la orice boala, mai ales ca uleiul de masline
este în sine un remediu excelent la orice boala de
piele şi la rani. În loc de flori de mac se poate
folosi şi flori de lumanarica, flori de crin, de viorele
şi alte flori cu efect medicinal şi exista pe aceasta
pagina alte exemple de astfel de uleiuri folosite cui
mare succes impotriva multor boli.
Ciuperci la picioare şi pe corp (eczeme)
Tinctura de coada soricelului
“La cei care sufera de ciuperci la picioare as dori
sa-i sfatuiesc sa aplice tinctura de coada
soricelului care este un remediu sigur şi rapid”
Ciuperci la piele
Frecare cu otet
“Cine sufera de ciuperci pe piele sa incerte un
remediu de casa suedez: partile cu pricina se
freaca zilnic cu otet. Eu am probat aceste remediu
cu succes dupa ce alifiile recomandate de doctor
nu au ajutat deloc.” Trebuie luat un otet natural insa,
din vin sau fructe, fara adausuri chimice. Otetul modern
din comert nu mai are nimic de aface cu otetul natural.
Frecarea pielii cu otet diluat în apa este folositoare şi în
caz de hepatita şi probabil la multe alte boli.
Mancarime de piele
Albus de ou
“În tinerete am fost actrita. Pielea mea a avut mult
de suferit din cauza la machiaj. Intr-o zi am primit
o boala la pielea fetei pe care nici un doctor nu a
fost în stare sa o vindece. Nu se vedea nimic, insa
aveam o mancarime groaznica şi la o privire mai
exacta se vedeau niste ridicaturi mici ale pielii.
Dupa multe tratamente inutile mi-a venit în ajutor
un remediu de casa de care mama mea imi vorbise
şi pe care l-am probat imediat. Am separat albusul
de galbenusul unui ou, l-am intins pe fata şi l-am
lasat sa se usuce.Dupa ce mi-am spalat fata
suferinta mea a disparut pentru totdeauna.”
Frecarea pielii cu suc de lamaie
Un remediu de la marinarii din secolele trecute contra la
mancarimea pielii : frecarea pielii cu suc de la o lamaie
stors proaspat.
Piatra acra. Ulei de camfor şi de alune
Un veteran de razboi care din cauza unei rani a avut
timp de mai mult de 50 ani mancarimi permanente la
piele povesteste urmatorul lucru:
„Intr-o zi d efebruarie am visat ca in camera mea statea
un batran care tocmai isi spalase picioarele si care m-a
strigat. M-am dus la el si batranul mi-a zis sa
iau piatra care o tinea in mana si sa-i masez piciorul
stang ( acelasi ca cel al meu cu suferinta). Si atunci am
vazut ca era o piatra acra. ( se folosea inainte la ras).
Doua zile mai tarziu mi-au cazut ochii pe piatra de
alaun din baie.Atunci mi-am adus aminte de vis. Seara
am inceput cu masajul si deja dupa doua zile am simtit
o imbunatatire. Mancarimea se redusese. Dupa aceea
am citit din intamplare in cartea lui Edgar Cayce „Cartea
sanatatii” despre faptul ca pielea se regenereaza la un
masaj alternativ cu ulei de alune si ulei de campfor
( ulei de masline incare a fost dizolvat o bucata de
camfor) si in plus toxinele din corp si din piele sunt
eliminate prin acest masaj. A fost numai o coincidenta ?
Tot ce am avut nevoie pentru vindecarea mea a aparut
brusc in viata mea una dupa alta. Dupa un masaj de 20
minute cu piatra acra am facut comprese alternative cu
ueli de alune si campfor timp de 14 zile. Dupa 4
saptamani am incheiat cu un masaj cu ulei de ricin cald
insa numai odata seara. In cartea lui Edgar Cayce scrie
ca impotriva la ulcere de piele ajuta consumarea zilnica
a doua amigdale dulci ( acest lucru este descris si de
Hildegard von Bingen, amigdalele ajuta ficatului sa se
dezintoxifice) care ajuta si in caz de cancer dupa Cayce.
Cayce recomanda si un paharel micut (30ml) de vin
rosu de casa ( diluat cu apa) dimineata impreuna cu
paine integala. Toate astea le-am facut si de atunci ma
simt intradevar ca un om nou nascut”. Germania
Rani
Frunze de varza
Frunzele de varza sunt un remediu foarte bun la
multe boli. Se iau frunzele exterioare de varza, cele
mai groase, care în general se arunca. Ele se
zdrobesc usor cu ajutorul unui facalet sau unei
sticle care se roleaza peste frunza de cateva ori
pentru a o face mai moale Frunzele se aplica direct
pe piele, ca compresa. Sunt utile la multe boli, în
special la rani şi boli de piele, varsat de vant,
eczeme, furunculi, cancrene, dar şi la raceala,
bronsita, astma, boli de plamani, febra, cancer, etc.
Varza extrage pur şi simplu substantele daunatoare
din corp inlaturand cauza şi este în plus
dezinfectanta.
În cartea lui Camille Droz sunt descrise multe
feluri în care frunzele de varza se pot folosi ca
remediu.
Un pacient spune: “Am folosit frunza de varza la
tratamentul unei rani deschise. Am cazut şi m-am
ranit la picior. Compresa cu frunza de varza a
ajutat foarte repede la vindecare”.
Rani
Tinctura de arnica
Am intalnit pe angajatul unui bun prieten
sciopatand din cauza unei unghi infamate care nu
mai trecea cu nici un remediu sau doctor. Neavand
tinctura de arnica insorita cu mine, care este un
adevarat miracol la rani de orice fel, i-am spus
baiatului sa compere de la plafar tinctura de arnica
şi sa puna compresa cu ea dea de mai multe ori pe
zi. L-am intalnit din nou dupa o saptamana şi mi-a
zis ca rana i-a trecut în 3 zile. Pentru rani şi boli
de piele nu exista un remediu mai eficient şi rapid
decat arnica. Se gaseste la orice plafar. Acest
remediu ar trebui sa fie prezent în orice casa.
Rana deschisa
Compresa cu miere de albine şi pamant
„La o rana deschisa la picior care era foarte
dureroasa si nu vroia sa se vindece am uns miere
de albine si am presarat pamant vindecator dupa
care am pansat rana. A ajutat !” Este cunoscut
faptul ca in miere orice bacterii si microbi mor foarte
repede iar pamantul are asupra oamenilor si animalelor
un efect vindecator. Animelele si pasarile bolnave se
tavalesc si se spala in pamant uscat deseori.
Rana deschisa
Praf de pamant uscat bine la soare
Un taran mi-a povestit cu se vindeca el cand era copil
atunci cand avea o rana : lua praf uscat bine de pe
drum de pamant si il presara pe rana care se vindeca
repede si fara urma de vreo infectie cum ar crede orice
doctor la gandul de pamant murdar de pe strada. In
praful de pamant uscat la soare nu mai exista microbi
iar pamantul are in general un efect vindecator asupra
ranilor, mai ales ca fotonii solari inmagazinati in el dau
celulelor in mod direct lumina dandu-le putere sa
vindece rana. Aplicatiile cu namol, argila si pamant
vindecator sunt cunoscute in toata lumea. In cazul
ranilor praful de pamant trebuie sa fie uscat bine de
soare.
Rani cauzate din cauza sezutului în pat prea indelungat
Un vas de apa plasat sub pat în zona ranii
„Impotriva ranilor care apar atunci cand cineva
este silit sa stea in pat din cauza bolii si care este
greu de vindecat exista un mijloc simplu. Se ia un
lighean sau un alt vas cu apa si se pune sub pat
direct sub locul ranii. Acest remediu este uimitor de
simplu si in eficacitatea lui si mai uimitor si nu
costa nici nimic” De la un medic naturist din
Germania.
Furunculoza
Remediu tip homeopatic facut de pacient din puroiul
furuncului
Dupa multe tratamente inutile un pacient s-a hotarat sa
se trateze singur de furunculoza in modul urmator:
„Am luat puroi dintr-un furuncul, l-am introdus intr-
o eprubeta si l-am ars la o flama de gas. Am ras
cenusa de pe sticla si am pus-o intr-un vas de 100
ml pe care am scuturat-o de 100 de ori, asa cum se
face la remediile homeopatice si am impartit apa
aceasta in doua sticle de 100ml pe care le-am
umplut din nou cu apa. (n.t. creand in felul acesta
concentrarea homeopatica D2. Daca apa aceasta s-
ar mai diluea inca odata si s-ar mai scutura din
nou, efectul remediului ar devini si mai puternic si
nu mai slab). M.am pus in pat si din apa aceasta
am luat cate o lingurita la fiecare 20 de minute.
Deja dupa a doua lingurita s-a diminuat tensiunea
din furunculii de pe obraz. Intr-o ora durerile au
incetat si se putea vedea cum furunculii se
retrageau. Am ramas in pat unde am continuat
tratamentul pana la ora 22 cand am adormit.
A doua zi, o duminica, totul era normal pana la un
furuncul de pe obraz care se sparsese. Pe acesta l-
am curatit cu Burro-Water si el sa retras dupa
aceea. De atunci nu am mai avut niciodata
furunculi. Am scris un raport amanuntit doctorilor
mei precum si unui ziar care parea interesat in
astfel de rapoarte, insa nu am primit nici un
raspuns de la ei. Doctorul meu pe care l-am intalnit
pe strada mia spus ca vindecarea a fost pe baza
autosugestiei. Acestuia i-am raspuns ca si el imi
sugerase vindecarea atunci cand mi-a recomndat
tratamentul lui, dar ca succesul acestuia nu a durat
decat 4 ore”
Functionarea acestui remediu, asemanatoare multor
remedii descrise aici, cu urina, sange, saliva, trasnpiratie
sau puroi propriu, este de baza homeopatica: corpul
contine sau elimina prin toate aceste secretii toxine care
tin corpul bolnav. Atunci cand insa aceeasi toxina este
data corpului in forma diluata si in special scuturata,
atunci corpul elimina toate toxinele care au cauzat
aceasta boala intr-un mod foarte rapid si eficient.
Medicamente alopate de orice fel incearca sa inhibe
eliminarea toxinelor din corp cee ce nu poate avea
succes deloc, caci altfel oorganismul are avea si mai
multe daune. Atunci insa cand se folosesc medicamente
chimice (alopate) puternice care totusi reusesc sa faca
corpul sa nu.si mai elimine toxinele in mod natural,
atunci prin aceasta inhibare se creeaza o alta boala in
corp cu caracter si mai grav.
Cauza furunculozei sunt anumite toxine adunate in corp
ca uramare a alimentatiei gresite, tratamentelor cu
medicamente, toxinelor chimie. Alimentatia adecvata si
sanatoasa cu evitarea otravurilor din cafea si alte lucruri
daunatoare precum si curatirea corpului si a intestinelor
prin post, ceaiuri, clistire, etc. ar ajuta la prevenirea
acestei boli.
Furunculoza
Injectii su sangele propriu
„Injectiile cu sange propriu au ajutat acum 24 de
ani sotului meu impotriva unui inceput de
furunculoza. Aceste injectii nu pot fi facute decat
de un doctor. Se ia sange din vena si se injecteaza
in muschiul sezutului. Sunt necesare in general
intre 10 si 12 injectii. Ultimul furuncul aparut se
usuca deja imediat. Sotul meu a auzit de acest
tratament de la un ofizer ungur al carui soldati
faceau furunculi din cauza calaritului si carora li
se faceau des aceste injectii cu sange propriu si
care dupa un singur tratament nu mai primeau
furunculi niciodata. Si sotul meu a fost vindecat
permanent de furunculi.” Acest remediu functioneza
pe acelasi principiu homeopatic descris mai sus.
Furunculoza
Radiare cu lumina ultraviolete
„Fiul meu facuse in timpul liceului furunculi care nu
au putut fi vindecati cu nimic. Intr-o zi am auzit ca
lampile cu lumina ultravioleta care aparusera de
curand ar vindeca furunculoza. Si asa am cumparat
o lampa cu care am facut o radiare concentrata si
directa a furuncilor de la o distanta de 30 cm de
lampa. Restul pieli a fost protejat de o hartie in
care am taiat o garura rotunda pentru a lasa liber
furuncul. Fiecare furuncul a fost radiat timp de 5
minute de la 30 cm distanta. In cazul fiului meu au
fost necesare numai doua radiatii. A doua am
facut-o a doua zi. Abcesele s-au deschis deja dupa
prima radiatie si din fiecare furuncul a iesit mult
puroi. Deja dupa a doua radiatie furunculi s-au
uscat complet. In felul acesta s-a pus capat acestei
boli care durase mult timo si furunculi nu am mai
aparut.”
Lector-Formator Terapeut Liviu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu